Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2007

Ολα είναι δρόμος



Η μοναξιά του σχοινοβάτη

Ξεκινώ σήμερα την συμμετοχή στον αστερισμό της μπλογκοσφαιρας γεμάτος αμηχανία για το ταξίδι αλλά και ενθουσιασμό για την προσπάθεια. Δεν ανεβάζω σκέψεις, ιδέες, προβληματισμούς αλλά κυρίως ένα μέρος του εαυτού μου που μου λείπει εδώ και πολλά χρόνια. Απουσιάζω από τα αγαπημένα αλλά είμαι ακόμα εδώ. Βιώνοντας την καθημερινότητα και απορώντας για την πορεία. Αδιαφορώντας για τα σπουδαία και αναζητώντας τα μικρά που αναστατώνουν την ύπαρξή μου. Μεγαλώνουμε κάνοντας φίλους. Λιγοστεύουν οι φίλοι μας και πεθαίνουμε. Ξορκίζοντας το τέλος λοιπόν και αναζητώντας την αρχή που ποτέ δεν μου έλειψε. Γι αυτό είμαι εδώ. Κι αν συναντηθούμε καλώς να τύχει. Εάν πάλι δεν συμβεί, θα πει πως ο χρόνος λειτουργεί περίεργα μεταξύ μας. Για ότι αγαπήσαμε και σε ότι έρχεται. Στις εικόνες, και στα αισθήματα. Εδώ, στου δρόμου τα μισά. Στη δύσκολη εφηβεία της ύστερης νιότης μας.

4 σχόλια:

Τη 29 Νοεμβρίου 2007 στις 10:59 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Locus Publicus είπε...

Δεν σε πρόλαβα απο την αρχή, αλλά έστω και αναδρομικά, σου εύχομαι καλή πορεία στη μπλογκόσφαιρα!

Περιέργο ταξίδι και τούτο, το κάνω και εγώ με μεγάλες επιφυλάξεις. Τι θα φέρει κανείς δεν ξέρει. Ισως στο τέλος να αρκεί η γνωριμία με μερικούς ανθρώπους που μας άγγιξαν. Για μένα τουλάχιστον, αυτό αρκεί.

 
Τη 29 Νοεμβρίου 2007 στις 11:31 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasikos metoxos είπε...

Σ' ευχαριστώ. Είχα στην αρχή - από άγνοια- το μπλογκ κλειδωμένο στα σχόλια!! Μου το επισήμανε ο Squarelogic σε καποιο ποστ του Ολντ Μπόυ που σχολιάζαμε και τότε το "άνοιξα".
Διασκεδάζω πολύ την υπόθεση. Όπως καταλαβαίνεις η αφορμή ήταν ο ερχομός της δεύτερης κόρης μου!!! Δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα συνεχίσω. Πριν από έξι μήνες ούτε πουν θα το σκεφτόμουνα...

 
Τη 23 Ιανουαρίου 2008 στις 10:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger squarelogic είπε...

Δυο κορες και συ-ομοιοπαθής!
θα τρελλαθουμε στη σερβιέττα προσεχως!
Περιεργο που ξεκινησες το μπλογκιν με τον ερχομό του μωρου.Εμένα μου γκρινιαζουν οτι τους κλεβω τον δικο τους χρονο(και εχουν δικιο...).Εμεις παντως χαιρομαστε γι'αυτό!

 
Τη 25 Ιανουαρίου 2008 στις 6:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasikos metoxos είπε...

squarelogic,

σαν αποδεδειγμένος "καλοπόδαρος" για τον σεφτέ που μου έκανες χαίρομαι ιδιαίτερα που σχολιάζεις το πρώτο μου ποστ.
Ο ερχομός της νέας μου θυγατέρας με οδήγησε στο blogging λόγω των υποχρεωτικών ξενυχτιών. Έτσι τα συνδύασα. Βέβαια, αναγκαζόμουν να γράφω και να διαβάζω ταυτόχρονα για να κρατώ την προσοχή του μωρού. Έπιασε. Ο ερχομός ενός παιδιού είναι ευκαιρία για αλλαγές στη ζωή μας.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα