Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Θέατρο Σκιών

"Οχι στο θέατρο σκιών" ψελλίζει ο συνδικαλιστής της πασκε για τα τεκταινόμενα στο πασοκ. Θέατρο σκιών. Μου αρέσει. Το σκηνικό γνωστό από χρόνια. Στην αριστερή πλευρά του μπερντέ η χαριλάου τρικούπη σεράι σωστό, δεξιά το σπιτικό των μελών, των φίλων και των κουνιάδων. Για να δούμε πως θα μοιράσουμε τους ρόλους τώρα. Ο βαγγέλης μου κάνει για μορφονιός, ο γιώργος για σιορ διονύσιος, ο λαλιώτης για κολλητήρι, ο βερελής για βεληγκέκας, η βάσω για αγλαία,ο τζουμάκας για μπαρμπαγιώργος, ο σκανδαλίδης για σταύρακας, η άννα για βεζυροπούλα. Για το ρόλο του χατζηαβάτη του καμπούρη, του γλύφτη, του προσκυνημένου,του ξεφτίλα, λέω τον πως τον λένε να δεις.... αυτόν ρε συ τον τέτοιο με το μουστάκι που ήτανε στο κουκουέ, στο συνασπισμό.... που γράφει βιβλία, ξέρει από επιχειρήσεις..... πάει στο γήπεδο και λέει εξυπνάδες. Α ει στο καλό μου διαφεύγει το όνομά του, να δεις.... Να μπροστά μου τον έχω αυτόν και την καμπούρα του, γαμώτο....Ας είναι. Για τον καραγκιόζη μη με ρωτάτε. Δεν μας τον παίρνει κανείς το ρόλο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα