Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Tου παπουτσή σου η μαχαιριά

6 σχόλια:

Τη 30 Ιουνίου 2011 στις 11:19 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger γ.κ. είπε...

"Θεέ μου πόσο μπλε ξοδεύεις για να μην σε βλέπουμε"....
.............................
είπα σήμερα σ΄ έναν συνάδελφο ..."πολύ παρακράτος ρε φίλε"...
και μου απάντησε ...
"τι σε νοιάζει το παρακράτος άμα έχεις τέτοιο κράτος"

Να είσαι καλά βασικέ
....πάω να δω το παιδί μου που είναι με τους γονείς μου
και να σκάψω όλο το ΠΣΚ
...μπας και ξεχαστώ στην Φύση....

 
Τη 1 Ιουλίου 2011 στις 12:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasikos metoxos είπε...

Και επειδή ο ξεκουμπόπουλος υπουργός προστασίας του αλήτη τα έβαλε ΚΑΙ με τον Μίκη, προτείνεται να παίζει ως ύμνος του κόμματος-μετά την απαγόρευση της χρήσης του "ήλιου" από την Μυρσίνη Λοίζου- το εμβατήριο αφιέρωμα στον υπέροχο πρώην πρόεδρο της ΕΦΕΕ "και συ λαέ βασανισμένε μη ξεχνάς τον Παπουτσή".

Καλό τριήμερο Ψουξ με ευτυχισμένο το νέο νόμο...

 
Τη 2 Ιουλίου 2011 στις 8:38 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Αστραδενή / Astradene είπε...

ναι αν έχεις τέτοιο κράτος...τι να το κάνεις το παρακράτος. Μόνο να θυμόμαστε πως κρατικά είναι μέχρι και τα θέατρα που κινούνται στον τόπο μας...άρα είναι ας πούμε λαικός ο εχθρός!

 
Τη 3 Ιουλίου 2011 στις 7:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fpboy είπε...

πολλοί φίλοι φάγανε πολυ ξύλο.
εγώ ξεκίνησα να κατεβαίνω με την φίλη μου και γυρίσαμε πίσω.
πόλεμος.....

 
Τη 4 Ιουλίου 2011 στις 1:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

έχουμε πόλεμο.Κι όποιος ακόμα δεν το καταλαβαίνει σημαίνει πως σιτίζεται από το καθεστώς .
δ

 
Τη 13 Ιουλίου 2011 στις 10:59 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Βαρεμένοι όλου του κόσμου ενωθείτε!!!
Τι είστε ωρέ σείς; Από τα βάθη τής "σκέψης" του Τριανταφυλλόπουλου, του Αυτιά ή του Τράγκα ξεπεταχτήκατε;
Ακροδεξιοί του κερατά!(που θέλετε να το "παίξετε" και αγανακτισμένοι).

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα